کارآموزی گرافیک

ما شما را یک گرافیست قوی خواهیم کرد

کارآموزی گرافیک

ما شما را یک گرافیست قوی خواهیم کرد

  • ۰
  • ۰

پروژه های طراحی گرافیک: مشاوره تخصصی برای ایجاد نمونه کارها
تصویرگری از طراحان گرافیک که روی پروژه های مختلف طراحی گرافیک روی یک دسته عظیم کاغذ کار می کنند
 
همانطور که هنرمندان و طراحان به خوبی می دانند ، کارهای شما اغلب بلندتر از سایر عناصر رزومه شما در یک زمینه خلاقانه صحبت می کنند. پروژه های طراحی گرافیک به شما کمک می کند مهارت های لازم برای پیشرفت خود را به عنوان یک طراح گرافیک ایجاد کنید ، اما یافتن راهی برای به نمایش گذاشتن این پروژه ها برای کمک به کارفرمایان یا مشتریان احتمالی می تواند ترسناک باشد.
 
به هر حال ، شما انتظار دارید که نمونه کارهای یک طراح گرافیک به تنهایی کاری کاملاً عالی باشد ، درست است؟ به همین دلیل ، ممکن است طراحان گرافیک بخواهند کمی بیشتر وقت بگذارند و روی نمونه کارهای طراحی گرافیک خود فکر کنند. اگر از خود می پرسید که کارفرمایان چه پروژه های طراحی گرافیکی را می خواهند ببینند - یا نمونه کارهایی از طرح گرافیکی برجسته به نظر می رسد - ادامه مطلب را بخوانید! ما از طراحان گرافیک و متخصصانی که آنها را استخدام می کنند خواسته ایم تا بینش خود را در مورد نحوه ایجاد نمونه کارها به بهترین شکل ممکن در مورد آنچه می توانید انجام دهید ، به اشتراک بگذارند.
 
6 نکته برای ساخت نمونه کارهای طراحی گرافیکی شما
گرچه طراحی واقعی آن ذهنی است و هیچ رویکرد واحدی برای ساخت نمونه کارها وجود ندارد ، اما در هنگام کار برای شکل دادن به نمونه کارهای خود متناسب با نیازهای شغلی شما ، توصیه های زیر می توانند به شما کمک کنند.
 
1- نمایش چند پروژه سطح بالا را در اولویت قرار دهید
آیا کارفرمایان احتمالی دوست دارند دامنه شما و نمونه برداری گسترده از مهارت ها را ببینند؟ مطمئن! آیا این بدان معناست که شما باید تمام کارهایی که تاکنون انجام داده اید را در نمونه کارهای خود بریزید؟ قطعا نه.
 
لوئیزا نیکلسون ، طراح گرافیک و بنیانگذار هر دستور العمل وگان می گوید: "شما می خواهید به جای 30 اثر متوسط ، 3 قطعه عالی را نشان دهید."
 
Adrienne Johnston ، طراح ارائه مستقل می گوید: "وقتی این موضوع را از دید مخاطب در نظر می گیرید ، آنها نمی خواهند در کارنامه شما خسته شوند زیرا این کار هرگز تمام نمی شود." "آنها باید فکر کنند ، ... وای ، این کار عالی است. چگونه می توانم با این طراح کار کنم؟ '"
 
2. با دومین قطعه بهترین خود شروع کنید
در روند استخدام ، نیکلسون می گوید که کارفرمایان و مصاحبه گران بالقوه ممکن است قبل از تصمیم گیری در مورد هر یک از نامزدها ، به بررسی کل نمونه کارها بپردازند. این بدان معنی است که نظم و سرعت کار شما واقعاً مهم است.
 
نیکلسون توصیه می کند: "شما می خواهید نمونه کارهای خود را با دومین قطعه بهترین خود شروع کنید ، سپس به سراغ قطعه ای بروید که مهارت فنی فوق العاده شما را به نمایش بگذارد ، سپس به سراغ اولین قطعه خود بروید و از آنجا اهمیت خود را دنبال کنید." این نوع سرعت در صورتی می تواند به بینندگان کمک کند که درگیر فعالیت خود شوند و عامل "واو" را افزایش دهند که فقط چند پروژه اول شما را بررسی کنند.
 
3- سعی کنید نمونه کارهای خود را متناسب با موقعیت مورد نظر خود تنظیم کنید
نیکلسون می گوید: "من نمونه کارهای زیادی را در طول سالها دیده ام و به راحتی می توانم بگویم که اکثر طراحان گرافیک ارتباطی در نمونه کارهای خود نشان نمی دهند." "اگر برای یک کار طراحی گرافیک در یک آژانس متقاضی هستید ، می خواهید انواع مختلفی از کارها را برای صنایع مختلف نشان دهید." اما اگر متقاضی نقشی در یک صنعت خاص هستید (به عنوان مثال: یک شرکت تولید کفش) ، نیکلسون می گوید حدود 75 درصد از نمونه کارها باید روی طراحی های مربوط به آن صنعت متمرکز شود. به یاد داشته باشید ، این لزوماً به این معنی نیست که اگر صفر طراحی مربوط به کفش داشته باشید شانس ندارید - می توانید در قالب دسته بندی های گسترده تری مانند طرح برای محصولات مصرفی فکر کنید.
 
به روشی که رزومه های مختلفی برای موقعیت ها و شرکت های مختلف خواهید داشت ، طبق گفته جانستون ، شما همچنین باید انواع مختلفی از نمونه کارها را برای هر مخاطب داشته باشید. "به عنوان مثال ، اگر از نمونه کارهای خود برای یک برنامه شغلی استفاده می کنید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که مهارت و وسعت مناسب و گسترده ای را برای جلب نظر کارفرمای احتمالی خود به نمایش می گذارید."
 
اما اگر از نمونه کارهای خود برای جذب مشتری به عنوان فریلنسر استفاده می کنید ، جانستون می گوید شما می خواهید بر روی نوع پروژه مورد علاقه خود و سبک مورد نظر مشتری ایده آل خود تمرکز کنید. "به هر حال ، نمونه کارها کارت تماس شما هستند و این همان چیزی است که مشتریان بالقوه را جذب یا دفع می کند. مطمئن شوید مشتری های درستی را جذب می کنید. "
 
4- دور از پروژه های طراحی نظری کار کنید
به عنوان یک دانشجو ، نمونه کارهای طراحی گرافیک شما ممکن است کاملاً از نوع دوره های آموزشی باشد. گرچه در حال حاضر این موضوع قابل درک است ، اما نیکلسون به طراحان گرافیک توصیه می کند که از طراحی های تئوریک دور باشند و سعی کنند کارهای با درآمد بیشتری را به نمایش بگذارند. "هیچ کس نمی خواهد ببیند چگونه ممکن است شما چیزی را برای اپل طراحی کنید اگر اپل هرگز مشتری شما نبود."
 
افزودن قطعاتی که برای مشتریان تکمیل کرده اید ممکن است به معنای یافتن فرصت هایی از نوع کارآموزی یا حتی داوطلب کردن مهارت های خود در یک سازمان باشد. در واقع هر کار طراحی گرافیک حرفه ای که برای شخص دیگری انجام داده اید یک قدم جلوتر است. این یک دلیل دارد - مشتریان واقعی نیازهای واقعی دارند و طراحان حرفه ای باید بدانند که چگونه کار خود را متناسب با آنها تنظیم کنند.
5. کار تجارت را به نمایش بگذارید
نمونه کارهای شما ممکن است مانند کودک خلاق خودتان باشد. اما به گفته دانیل والتر ، یک مدیر بازاریابی که طراحان گرافیک را در Performive استخدام می کند ، نمونه کارهایی که به کارفرمایان بالقوه نشان می دهید باید با در نظر گرفتن آنها طراحی شود.
 
والتر می گوید: "اکثر موقعیت های طراحی گرافیک خوب پرداخت شده برای شرکت ها خواهد بود." "من نمونه کارهای زیادی را مشاهده می کنم که فقط شامل جلد آلبوم ، آگهی ویژه نوازندگان و قطعات هنری است. در حالی که آنها زیبا هستند ، اما به من نشان نمی دهند که شما به عنوان یک هنرمند چگونه می توانید این هنر را با مهارت های تفکر انتقادی ترکیب کنید. "
 
والتر می گوید طراحانی که نشان می دهند می توانند زندگی جدیدی را به طراحی آرم ، سربرگ ، کارت ویزیت ، تابلو مارک ، مطالعات موردی ، طرح ورق داده ، تبلیغات نمایشگر گوگل یا تبلیغات اجتماعی منتقل کنند ، برای یک نقش شرکتی همیشه مصاحبه می کنند. "اگرچه به نظر می رسد که اینها خسته کننده ترین قطعات در نمونه کارها برای شما باشند ، اما برای یک مدیر استخدام ، آنها بنیادی را تشکیل می دهند که می گوید شما آماده هستید تا حس جدیدی به یک برند در حال رشد کمک کنید."
 
6. با نمونه کارهای خود به عنوان یک سند زنده برخورد کنید
جانستون می گوید: "در روزهای ابتدایی ، شما فکر می کنید که نمونه کارهای شما قابل تحویل است که روزی کامل خواهد شد." "واقعیت این است که طراحان گرافیک به طور مداوم نمونه کارهای خود را به روز می کنند و دستکاری می کنند. این یک سند زنده و تنفس است. "
 
همانطور که تجربه کاری و مهارت های طراحی گرافیکی شما رشد می کند ، نمونه کارها نیز باید با شما رشد کنند. "هرچه زمان می گذرد و شما می خواهید یک پروژه جدید به نمونه کارها اضافه کنید ، یک پروژه قدیمی را می بینید و فکر می کنید ،" این افتضاح است - نمی توانم باور کنم که فکر کردم این خوب است. "این تابعی از مهارتهای روزافزون است و تجربه ، "جانستون توضیح می دهد. او می گوید بهترین کاری که در ابتدا باید انجام دهید این است که پنج مورد از پروژه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اولین نسخه از نمونه کارهایی را که صدها بار در زندگی حرفه ای تغییر می دهید ایجاد کنید.
 
تجربه بیشتری کسب کنید و پروژه های طراحی گرافیک بیشتری ایجاد کنید
زمانی که پروژه های طراحی گرافیکی کافی برای انتخاب ندارید ، تهیه نمونه کارها بسیار دشوار است. اگر در کسب درآمد در طراحی گرافیک جدی هستید ، جمع آوری تجربه بیشتر و به نمایش گذاشتن کار بیشتر امری حیاتی است.
 
و راههای زیادی برای حرکت به جلو وجود دارد. برای مبتدیان ، حفظ یک جریان ثابت از طراحی گرافیکی می تواند به شما کمک کند تا امکانات کار خود را ببینید. اگر دانشجوی طراحی گرافیک هستید ، کارشناسان برخی از نکات خاص را در مورد چگونگی استفاده از دوره های آموزشی خود برای بهترین تأثیر در نمونه کارها توصیه می کنند.
 
اما اگر کمبود فرصت برای ایجاد کارهای بیشتر در طراحی گرافیک را متوقف کرده اید ، ممکن است بخواهید برنامه ای را در نظر بگیرید که توانایی های شما را به چالش بکشد و شما را به فرصت های بهتر متصل کند. در مقاله ما ، "آیا درجه طراحی گرافیک ارزش آن را دارد یا بی ارزش است" بیشتر بیاموزید.

 

  • ۰۰/۰۳/۱۴
  • کارآموزی گرافیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی