کارآموزی گرافیک

ما شما را یک گرافیست قوی خواهیم کرد

کارآموزی گرافیک

ما شما را یک گرافیست قوی خواهیم کرد

۱۰ مطلب در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایای عمده طراحی گرافیک از فرصت کارآموزی باESPN

دانشجویان دانشگاه ایالتی فریس از طریق کارآموزی تجربه کار ارزشمندی  کسب می کنند. کارآموزی همچنین می تواند تصمیم گیری شغلی را تأیید یا تغییر مسیر دهد ، بازارپذیری را ایجاد کند ، مهارت های افراد را افزایش دهد و یادگیری در کلاس را افزایش دهد. بسیاری از برنامه های دانشگاهی به یک مورد نیاز دارند ، اما بدون توجه به اینکه دانش آموزان درک بهتری از آنچه در محیط کار از آنها انتظار می رود ، فراهم می شود ، این تجربه تشویق می شود.
 
بسیاری از دانشجویان در تابستان امسال در دوره های کارآموزی بیشماری شرکت می کنند. دیدار: بتانی سونفلد
 
بتانی سونفلد: او یک ارشد از لودینگتون ، میشیگان ، گرایش طراحی گرافیک است
 
کارآموزی: ESPN ، شبکه تلویزیونی کابلی متمرکز بر ورزش ، در بریستول ، کانتی ، که مأموریت آن "خدمت به طرفداران ورزش در هر کجا که ورزش تماشا می شود ، گوش داده می شود ، بحث می شود ، بحث می شود ، درباره او خوانده می شود یا بازی می شود." در تابستان امسال ، بتانی می تواند به شما کمک کند تا این مأموریت را در طی 10 هفته کارآموزی با حقوق به حرکت درآورد.
 
آنچه او می آموزد: به عنوان یک کارآموز رسانه دیجیتال برای تیم طراحی تحریریه ESPN.com ، مسئولیت های بتانی شامل ایجاد گرافیک ، آزمایش طراحی مجدد تلفن همراه یا طراحی سرصفحه برای داستان های آنلاین بصورت آنلاین است. وی همچنین توانسته است بخشهای مختلفی مانند گروه تست کاربر را تحت الشعاع قرار دهد.
 
بتانی گفت: "بیش از هر زمان دیگر ، کارآموزی من به تأیید انتخاب شغل من کمک کرده است." "کار در ESPN چشم من را به بسیاری از زمینه های مختلف در زمینه طراحی و چگونگی استفاده از مهارت ها و استعدادهای خود برای مشارکت باز کرده است."
 
تجربه مورد علاقه: بتانی در جلسات هفتگی تیم طراحی داخلی شرکت می کند تا در مورد پروژه های فعلی بحث کند.
 
وی گفت: "اینکه بتوانم نظرات خود را ارائه دهم و از طراحان دیگر نیز برای نظر من ارزش قائل شوند بسیار جایزه دارد." "من می توانم پیشرفت پروژه های بزرگ را ببینم و ببینم که چگونه آنها در طول مراحل طراحی تکامل یافته و رشد می کنند."
 
ارزشهای اصلی: کارآموزی بتانی ارزشهای اصلی فرصت و همکاری فریس را به نمایش می گذارد.
 
وی گفت: "کار در چنین شرکت بزرگی به من این فرصت را داده است که بتوانم بخشهای مختلف را تحت الشعاع قرار دهم و در معرض دیدم." "همچنین به من این فرصت را داده است تا صدها نفر را ملاقات کنم که می توانم با آنها ارتباط برقرار کنم و اینها به من کمک کرده اند تا در حرفه خود پیشرفت کنم. و همکاری زیرا به عنوان یک طراح بسیار مهم است که با همتایان و همکاران خود همکاری کنید ، ایده ها را از یکدیگر بازپس بگیرید و انتقاداتی راجع به کار خود دریافت و دریافت کنید. "
 
در دانشگاه: بتانی ، دبیر بخش فریس انستیتوی هنرهای گرافیکی آمریکا و عضو باشگاه صلیب سرخ ، گفت که برای کارآموزی خود کاملاً آماده است.
 
وی گفت: "برنامه طراحی گرافیک در فریس مرا بیش از آنچه می توانستم امیدوارم آماده کرده است." "سابقه تجارت من به من این امکان را داده است که در چنین محیط شرکتی احساس راحتی کنم و من می توانم از دانش کلاس های بازاریابی خود استفاده کنم و آن را با دنیای طراحی مرتبط کنم. اساتید من نه تنها مهارتهایی را که برای برجسته شدن به عنوان طراح لازم دارم به من آموختند ، بلکه به من یاد دادند که چگونه صحبت کنم و کارهایم را به خوبی ارائه دهم.
 
"در دنیای سازمانی مهلت های زیادی کار می کنند و برنامه دقیق دانش آموزان در برنامه طراحی گرافیک واقعاً شما را برای یک محیط واقعی آماده می کند."

 

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

8 راهی که کارآموزی طراحی گرافیک می تواند به شغل شما کمک کند


شما آماده هستید که به یک کارآموزی هیجان انگیز در طراحی گرافیک بروید؟ یک دنیای فرصت وجود دارد ، با شرکت های بزرگ بسیاری که به دنبال حمایت از تیم های خود با استعداد تازه و الهام بخشیدن به نسل بعدی طراحان هستند.
 
در حالی که سوالات قابل فهم در مورد اینکه چقدر کار طراحی شما واقعاً انجام می دهید وجود دارد ، ما هنوز فکر می کنیم که کارآموزی های طراحی گرافیک معرفی شگفت انگیزی برای صنعت است. در اینجا چندین دلیل مهم وجود دارد که نشان می دهد فرود کارآموزی ارزشمند است و چگونه می توانید مطابقت مناسب پیدا کنید.
 
کارآموزی طراحی گرافیک شامل چه مواردی است؟
کارآموزی طراحی گرافیک: دست کارآموز و سایر ابزارهای طراح روی میز
مانند اکثر کارآموزی ها ، کارآموزان طراحی گرافیک تمایل دارند از تیم هایی که با آنها کار می کنند پشتیبانی کنند و مهارت های جدیدی را در این راه بیاموزند. کارآموزان معمولاً با یک طراح گرافیک به عنوان نوعی مربی داخلی کار می کنند تا به شما کمک کنند طناب ها را به شما نشان دهند. ممکن است از شما خواسته شود تا در ایجاد پرونده های جدید ، ویرایش پرونده های موجود ، تحقیق ، گزارش نویسی ، چاپ و توزیع کمک کنید.
 
جزئیات کاری که با آن درگیر می شوید بسته به شرکتی که در آن کارورزی می کنید متفاوت خواهد بود. برخی از شرکت های طراحی شما را مجبور به کار در پروژه های هویت تجاری می کنند ، در حالی که در برخی دیگر ممکن است از ایجاد مواد بازاریابی برای مشاغل پشتیبانی کنید. اگر ترجیحی دارید ، به دنبال شرکت هایی باشید که در زمینه مورد علاقه شما تخصص دارند.
همچنین ممکن است پادکست ما ، نمایشگاه کارآموزی ، را دوست داشته باشید ، جایی که ما با روسای برنامه های کارآموزی در شرکت های پیشرو صحبت می کنیم.
 
8 مزایای فرود کارآموزی طراحی گرافیک
دوره کارآموزی مناسب واقعاً می تواند به شما کمک کند کار خود را شروع کنید و شما را از دانشجوی طراحی گرافیک به طراح برساند. در اینجا برخی از مزایایی که شرکت در دوره کارآموزی طراحی گرافیک می تواند برای شما به همراه داشته باشد آورده شده است.
 
1. جایگاه خود را در صنعت پیدا کنید
زیبایی طراحی گرافیک این است که خیلی کم به یک جعبه تبدیل می شوید. فضای زیادی برای کاوش ، رشد و توسعه مهارت های شما در میان رسانه ها و مکانهای جدید وجود دارد. به عنوان یک هنرمند ، سبک منحصر به فرد و حس هنری شما می تواند در بخش ها و تخصص های مختلف ترجمه شود.
 
در اینجا فقط برخی از زمینه های شغلی احتمالی است که می توانید در این صنعت کشف کنید:
 
طراحی مارک
طراحی بروشور
تصویر
طراحی دیجیتال
طراحی تجربه کاربر (UX)
طراحی وب سایت
فرصت کار با چندین تیم در پروژه های مختلف ، درک خوبی از نقش شما به عنوان یک طراح می دهد. همچنین شما را در معرض سایر مناطق شرکت قرار می دهد ، بنابراین یک دوره خرابی در مورد نحوه کار سازمان و چگونگی کمک به نقش های همه در رسیدن به یک هدف بزرگتر دریافت خواهید کرد.
 
به عنوان یک کارآموز ، ممکن است این شانس را داشته باشید که در جلسات مشتری بنشینید ، با نویسندگان متن همکاری کنید ، از یک مدیر هنری یا مدیر خلاق راهنمایی بگیرید و واقعاً مراحل طراحی را از ابتدا تا انتها ببینید. و با یک دوره کارآموزی در طراحی گرافیک ، به تجربه کار مقطعی که بسیاری از استخدام های جدید ندارند ، دسترسی خواهید داشت.
 
همچنین ممکن است با کارآموزان در بخشهای دیگر مانند کارآموزان بازاریابی کار کنید. اینها درسی است که شما نمی توانید در کلاس یاد بگیرید ، با ضرب الاجل و شرایط لازم در برنامه درسی. کارآموزی طراحی گرافیک ایده بسیار بهتری به شما می دهد که چگونه یک پروژه طراحی زنده می شود ، چگونه در این راه با سکسکه برخورد می کنید و واقعاً کدام قسمت از فرآیند شما را روشن می کند.
 
2. نمونه کارها بهتر بسازید
برای طراحان گرافیک ، مانند سایر متخصصان خلاق ، نمونه کارهای کارهای گذشته فوق العاده قدرتمند است. در واقع ، نمونه کارها ممکن است بزرگترین عامل در تأمین آن مشاغل رویایی در آینده بیش از هر چیز دیگری باشد.
 
طراحان گرافیک با استعداد اغلب کار می گیرند زیرا مشتری یا کارفرمایی به نمونه کارهای آنها نگاه می کند و چیزی را پیدا می کند که دوست دارد. این ممکن است سبک هنری شما ، یا روشی باشد که شما در پروژه قبلی تأثیرگذار بوده اید.
 
با اضافه کردن نمونه کارهایی از دوره کارآموزی طراحی گرافیک ، شروع به ساخت نمونه کارها در اوایل کار خود کنید. شما نه تنها قادر خواهید بود استخدام کنندگان آینده را با کار با کیفیت بالا تحت تأثیر قرار دهید ، بلکه قادر خواهید بود نشان دهید که تجربه کار در بین تیم ها برای انتقال چیزی از ایده به واقعیت را دارید.
 
3. با افراد مناسب ملاقات کنید
کارآموزی طراحی گرافیک: برنامه ریزی طراحان
در دنیای شلوغ امروز ، گاهی اوقات کلید کشف همه چیز درباره کسانی است که می شناسید. فرود یک موقعیت کارآموزی در زمینه طراحی گرافیک این فرصت را به شما می دهد تا افراد جدید و تأثیرگذاری را بشناسید.
 
با غرق شدن در شرکت واقعاً از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. با همکاران خود وقت بگذارید ، از آنها حمایت کنید و کنجکاو باشید.
 
ایجاد تأثیر مناسب بر روی همکاران بسیار فراتر از دوره کارآموزی به شما کمک می کند. حتی اگر این شرکت نتواند شما را بعد از کارآموزی ادامه دهد ، کسی که در کنار او کار کرده اید ممکن است شما را به فرصت دیگری متصل کند.
 
همیشه ایجاد یک رابطه مثبت با همکارانتان ایده خوبی است ، زیرا هرگز نمی دانید ممکن است شما را به کجا برساند. از تنش خودداری کنید و آتش زدن پل ها به هر قیمتی - روزی ممکن است همکار در کمیته استخدام یک شغل رویایی باشد.
 
4- مهارت های جدید را بیاموزید
طراحی گرافیک یکی از صنایعی است که هر ساله با تکنیک ها و فن آوری های جدید در حال پیشرفت است. حتی به روزترین برنامه درسی کالج نیز به همان اندازه در معرض مهارت ، فناوری و نرم افزار قرار نمی گیرد که یک کارآموزی عمیق می تواند داشته باشد.
 
کارآموزی در زمینه طراحی گرافیک یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با نرم افزار و ابزاری است که متخصصان صنعت از آن استفاده می کنند. در حالی که می توانید نحوه کار آنها در دانشگاه یا از طریق خودآموزی را بیاموزید ، اما تجربه دنیای واقعی کار روی یک پروژه زنده می تواند به شما کمک کند تا درک بهتری داشته باشید. بسته به دوره کارآموزی ، ممکن است با طیف وسیعی از برنامه ها کار کنید. یک گزینه محبوب Adobe Creative Cloud است که در گذشته با عنوان Adobe Creative Suite شناخته می شد و دارای برنامه هایی مانند:
 
فتوشاپ
تصویرگر
طراحی
Adobe XD
Dreamweaver
پس از اثرات
معمولاً استفاده از برخی برنامه ها را آسان تر از بقیه می دانید. این می تواند به شما کمک کند تا مسیر شغلی خود را شکل دهید ، زیرا شما یا یادگیری آن را ترغیب خواهید کرد یا متوجه خواهید شد که یک تخصص دیگر تماس شماست.
 
فراتر از یادگیری ابزارهای جدید ، شما ممکن است مهارت های ویژه جدیدی را به عنوان بخشی از دوره کارآموزی خود انتخاب کنید. می توانید خودتان را در کشف اطلاعات بیشتر درباره تایپوگرافی ، یا درگیر شدن در پروژه های حرکت گرافیکی ببینید. حتی ممکن است دریابید که علایق شما در طراحی دیجیتال است و به جای آن به سراغ طراحی وب بروید.
 
در کنار همه این مهارت های خاص طراحی ، دوره کارآموزی شما همچنین فرصتی ایده آل برای مهارت های نرم افزاری خود را به شما می دهد. این محیط فضای کافی برای کار با مهارت های نرم فراهم می کند ، از جمله:
 
مهارت های ارتباطی
کار گروهی
توانایی های رهبری
مدیریت زمان
شبکه سازی
تفکر خلاقانه
این تجربیات نه تنها در زندگی حرفه ای شما مفید است ، بلکه به شما کمک می کند تا به عنوان یک شخص رشد کنید.
 
5- خودتان را بیشتر استخدام کنید
با چندین سال مطالعه پشت سر شما ، ما می دانیم که چقدر مشتاق هستید که اولین کار طراحی را بدست آورید. در حالی که مشغول کمک در بخش طراحی یا بازاریابی دیجیتال و یادگیری مهارت های جدید هستید ، هر روز خود را با اشتغال بیشتری کار می کنید. کارآموزی شما در زمینه طراحی گرافیک می تواند شما را به کاندیدایی ایده آل برای یک کار چشمگیر تبدیل کند.
 
کارآموزی در یک رزومه عالی به نظر می رسد ، زیرا نشان می دهد که شما تجربه زندگی واقعی کار در پروژه های طراحی گرافیک را دارید. دوره کارآموزی شما نشان می دهد که شما می توانید در یک محیط کار به خوبی کار کنید و کارهای روزمره زندگی صنعت را مدیریت کنید. شما در کار طراحی ، همکاری و کمک به موفقیت یک شرکت تجربه ارزشمندی دارید. این چیزی است که شما نمی توانید در مدرسه طراحی یاد بگیرید.
 
داشتن یک سال تجربه صنعت پاره وقت یا تمام وقت همچنین می تواند به یک حقوق و دستمزد شروع بهتر تبدیل شود. شما دیگر از پایین شروع نمی کنید ، بنابراین می توانید از تجربه و نمونه کارها برای مذاکره در مورد جبران خسارت برای فرصت های آینده استفاده کنید.
 
6. شهرهای جدید را کاوش کنید
شهر زیبا
اگر از دانشگاه به دنیای کار می روید ، ممکن است فکر کنید که به یک شهر جدید بروید. گذراندن دوره کارآموزی با ارزش در یک شهر بزرگ مانند نیویورک یا لس آنجلس می تواند این فرصت را به شما بدهد که مکان جدیدی را کشف کنید.
 
انتقال برای دوره کارآموزی با پرداخت هزینه راهی عالی برای شناخت دنیای اطراف شما است. همچنین می توانید احساسی از شهر پیدا کنید ، بفهمید کدام شرکت ها در آنجا مستقر هستند و ببینید آیا بعد از پایان دوره کارآموزی جایی است که می خواهید حرکت دائمی تری داشته باشید.
 
حتی اگر برای دوره کارآموزی خود به مکان جدیدی نروید ، باز هم در مناطق جدید شهر یا شهر خود کاوش خواهید کرد. کافی شاپ های محلی مورد علاقه خود را خواهید شناخت و در استراحت ناهار خود بهترین مکان ها را برای استراحت پیدا خواهید کرد. قدم گذاشتن در محل کار به این معنی است که شما مکان خود را به صورت کاملاً دقیق تری بشناسید.
 
7. مربی ارزشمندی کسب کنید
دوره های کارآموزی یک روش عالی برای ملاقات افراد جدیدی است که در همان زمینه شما کار می کنند. آنها همچنین یکی از بهترین راه ها برای یافتن یک مربی ارزشمند هستند که می توانید فراتر از وقت خود در آن تیم طراحی با او در ارتباط باشید. مربیان خوب به وزن طلای خود ارزش دارند و اغلب می توانند به شما در مصاحبه ایمن ، برقراری ارتباطات ارزشمند و پاسخگویی به س questionsالات خود در مورد طراحی گرافیک کمک کنند.
 
این نوع پشتیبانی و راهنمایی شغلی ماندگار در حین گشت و گذار در چند سال اول زندگی شغلی فوق العاده مفید است. حتی ممکن است در آینده روش هایی را پیدا کنید که می توانید بازگردانید ، به عنوان مثال ، با پیشنهاد کارآموزان آینده به مربی خود یا پیشنهاد شرکت به مشتریان بالقوه.
 
8. گزینه های شغلی خود را معتبر ارزیابی کنید
با داشتن شغل هنری پیش رو ، به احتمال زیاد در مسیر خود با انتقاداتی روبرو شده اید. شاید خانواده شما انتخاب های شما را درک نکنند ، یا دوستانتان فکر می کنند که یک گرافیست بودن یک حرکت شغلی مخاطره آمیز است. این می تواند منجر به تردیدهایی شود که قبلاً نداشته اید. فرود کارآموزی و گذران وقت در صنعت بهترین راه برای تأیید انتخاب شغل خود است - خواه این باشد که در طراحی خود بمانید یا چیز جدیدی را امتحان کنید.
 
هیچ معلمی بهتر از تجربه وجود ندارد. کارآموزی شما در زمینه طراحی گرافیک به شما این فرصت را می دهد تا حرفه ای را آزمایش کنید. جنبه سرگرم کننده کار در پروژه های خلاقانه ، متعادل در کنار مهلت های دشوار و تقاضای رقابتی مشتری را خواهید دید. این یک صنعت سریع است که بعضی از مردم آن را دوست دارند و دیگران با آن دست و پنجه نرم می کنند.
 
در حالی که می توانید در مورد صنعت بصورت آنلاین بخوانید ، برخی موارد را فقط از طریق تجربه شخصی خود می آموزید. کارآموزی شما ممکن است تصمیم شما را مجدداً تأیید کند که طراحی گرافیک جایی است که متعلق به شماست. همچنین می تواند شما را در معرض حرفه دیگری قرار دهد که قبلاً به آن توجه نکرده اید - مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی یا مدیریت پروژه. همچنین درباره شرکتی که در آن کار می کنید چیزهای زیادی خواهید آموخت و اینکه آیا این یک فرهنگ با دیدگاه شما در زندگی سازگار است. همه اینها می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا طراحی گرافیک انتخاب مناسبی برای شماست.
 
مشاغل کارآموز طراحی گرافیک کامل را از کجا بیابید
دست ها و پالت های رنگی طراح
اکنون که از مزایایی که کارآموزی می تواند برای شما به همراه داشته باشد هیجان زده شده اید ، ممکن است از خود بپرسید که کجا می توانید فرصت های کارآموزی را پیدا کنید. خبر خوب این است که در دانش پژوهان یافتن و درخواست کارآموزی برای طراحی گرافیک را برای شما آسان کرده ایم. همچنین می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید تا مدیران برنامه های کارآموزی در صورت داشتن فرصت مناسب با شما تماس بگیرند.
 
اگرچه همیشه درمورد کسانی که می شناسید نیست ، اما جستجوی شبکه شما نیز ضرری ندارد. از دوستان و خانواده بپرسید آیا کسی را می شناسند که به دنبال یک کارآموز طراحی گرافیک است. در صورت انجام این کار ، سعی کنید از طرف شما مقدمه یا توصیه ای از طرف آنها تهیه کنید.
 
با اعتماد به نفس در دنیای کارآموزی در زمینه طراحی گرافیک حرکت کنید
ترک دنیای مطالعه و قدم گذاشتن در زندگی صنعت گامی بزرگ است. شما در شرف انجام کار در کنار دیگران و تجربه پروژه های واقعی مشتری هستید. ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد ، اما بسیار سرگرم کننده نیز هست. شما مهارت های جدید خواهید آموخت ، شبکه خود را رشد داده و سبک و تنظیمات منحصر به فرد خود را کشف خواهید کرد.
 
با داشتن کارآموزی مناسب طراحی گرافیک زیر کمربند ، انتقال به اولین کار طراحی شما بسیار نرمتر خواهد بود.

 

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

آیا طراحی گرافیک یک رشته خوب است؟  
برای یک فرد خلاق و بصیر مانند خود ، حرفه طراحی گرافیک همیشه جذاب به نظر می رسد. عناصر هنری که به تاریخ بشر بازمی گردند و با درخشش فن آوری این قرن مخلوط شده اند - این بهترین از هر دو جهان است!
 
اما کالج سرمایه گذاری بزرگی است و به همان اندازه که دوست دارید آزمایش کنید ، علاقه ای به اتلاف وقت و پول در رشته ای ندارید که منجر به شغل مناسب نشود. به هر حال ، یک کار "جالب" چه فایده ای دارد که در واقع راه عملی برای تأمین معاش نیست؟
 
بنابراین وقتی تصمیم خود را برای تبدیل شدن به یک گرایش طراحی گرافیک می گیرید ، طبیعی است که چند سوال داشته باشید: در برنامه طراحی گرافیک چه چیزی یاد می گیرم؟ چشم انداز شغل طراحی گرافیک چیست؟ حقوق و دستمزد طراحی گرافیک به طور متوسط چقدر است؟ چه انتظاراتی در کار دارم؟
 
ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم به این سالات پاسخ دهید و بیشتر می توانید تشخیص دهید که آیا طراحی گرافیک برای شما مناسب است یا خیر.
 
هر آنچه می خواهید در مورد گرایش طراحی گرافیک بدانید
با ما همراه باشید تا به برخی از س questionsالات متداول در مورد همه موارد مربوط به گرایش طراحی گرافیک پاسخ دهیم. وقتی مطالعه را تمام کردید ، اگر این مسیر درست آموزش است که باید دنبال کنید ، باید ایده بهتری داشته باشید.
 
در برنامه طراحی گرافیک چه چیزی یاد می گیرید؟
فقط منطقی است که با نگاهی به خود آموزش شروع کنیم. به عنوان یک گرایش طراحی گرافیک ، می توانید مهارت های متنوعی از جمله اصول اولیه مانند تایپوگرافی و تئوری رنگ و مهارت های پیشرفته مانند تصاویر سه بعدی و طراحی UX (تجربه کاربر) را کسب کنید.
 
یک برنامه طراحی گرافیکی خوب شامل آموزش گسترده ای در زمینه فن آوری به روز مانند نرم افزار Adobe Creative Cloud® خواهد بود و پروژه های عملی بسیاری را در بر خواهد گرفت. این به فارغ التحصیلان اجازه می دهد تا با یک نمونه کار قوی با کارهای طراحی کالیبر حرفه ای دور شوند.
 
چند دوره متداول طراحی گرافیک کدامند؟
شما بعنوان یک گرایش بالقوه طراحی گرافیک ، احتمالاً در مورد دوره های واقعی که با آنها روبرو خواهید شد کنجکاو هستید. بیشتر برنامه های طراحی گرافیک شامل یک برنامه درسی متنوع است که فارغ التحصیلان را برای ایجاد یک حرفه پایدار فراهم می کند.
 
در اینجا طعم انواع دوره های طراحی گرافیک را می توان در بسیاری از برنامه ها مشاهده کرد:
 
طراحی برای طراحان
ویرایش صوتی / تصویری
عناصر و اصول طراحی گرافیک
هنر تجارت و طراحی
طراحی وب پاسخگو
این فقط باعث خراش سطح کلاسهای جذاب می شود که می توانید به عنوان گرایش طراحی گرافیک شرکت کنید. برخی از برنامه ها ، مانند یکی از کالج Rasmussen ، دانشجویان را برای کسب گواهینامه های صنعت تقاضا آماده می کند و در یک قالب کاملاً آنلاین کاملاً مناسب ارائه می شوند.
 
با گرایش طراحی گرافیک چه مشاغلی را می توانید کسب کنید؟
ممکن است تصور کنید که ، به عنوان یک گرایش طراحی گرافیک ، فقط یک گزینه پس از فارغ التحصیلی دارید - تبدیل شدن به یک طراح گرافیک. اما اشتباه می کنید در واقع چندین نقش مرتبط وجود دارد که این نوع آموزش شما را برای آنها آماده می کند.
 
در اینجا فقط چند شغل طراحی گرافیک وجود دارد که می تواند مربوط به شما باشد:
 
طراح بصری
انیماتور
طراح UX
هنرمند تولید
طراح دیجیتال
طراح گرافیک حرکت
کارگردان هنری
طراح وب
ویرایشگر فیلم
خبر خوب این است که برنامه درسی پویا موجود در یک برنامه طراحی گرافیک می تواند شما را برای بسیاری از مشاغل خلاق آماده کند. و نیازی نیست قلب خود را روی موقعیت خاصی قرار دهید قبل از اینکه گرایش طراحی گرافیک را کسب کنید - می توانید صبر کنید تا ببینید کدام منطقه بیشتر به شما علاقه دارد.
 
برخی از امتیازات مشاغل طراحی گرافیک چیست؟
جذابیت آشکار برای شما ماهیت خلاقانه این مسیر شغلی است. اما برخی دیگر از مزایای کمتر شناخته شده وجود دارد که طراحان گرافیک از آنها بهره مند می شوند.
 
تطبیق پذیری: تقریباً هر سازمانی می تواند از مهارت های یک طراح گرافیک استفاده کند. اعم از آرم جدید ، بسته بندی محصول ، بروشور اطلاعاتی ، ارائه فروش یا ماکت وب سایت ، شرکت ها در هر نوع و اندازه ای به متخصصان خلاق نیاز دارند تا ایده های خود را زنده کنند. این قابلیت همه کاره بودن را فراهم می کند - هم در تنظیمات کاری و هم در انواع پروژه ها.
پتانسیل رشد: اکنون می دانید که با داشتن یک گرایش طراحی گرافیک زیر کمربند خود ، آماده خواهید بود تا نقش های مختلفی را به عهده بگیرید. اما این رشته به طور مداوم در جریان است ، این بدان معناست که با پیشرفت در حرفه خود ، همیشه ابزارها و فن آوری های جدیدی برای تسلط وجود دارد. اگر مایل هستید هرچه پیش می روید یاد بگیرید و رشد کنید ، می توانید برای تبدیل شدن به یک مدیر خلاق یا تخصص در زمینه ای خاص مانند طراحی UX یا انیمیشن ، پیشرفت کنید.
گزینه های محیط کار: طراحان گرافیک این توانایی را دارند که از بین تنظیمات مختلف کار انتخاب کنند: داخلی ، آژانس یا مستقل. این بدان معنی است که آیا شما محیط سریع آژانس ، ثبات نقش داخلی یا آزادی عمل آزاد را ترجیح می دهید ، می توانید حرفه ای متناسب با نیازهای خود طراحی کنید.
چشم انداز شغل طراحی گرافیک چیست؟
اکنون که جنبه های جذاب مشاغل طراحی گرافیک را شناختید ، احتمالاً از خود می پرسید که بازار کار چگونه است؟ اداره آمار کار (BLS) نرخ رشد کندتر از متوسط را برای مشاغل طراحی گرافیک به طور کلی تا سال 2029 پیش بینی می کند ، اما این داستان کامل نیست. 1
 
حقیقت این است که این چشم انداز ناخوشایند عمدتاً ناشی از کاهش پیش بینی شده در مشاغل طراحی در روزنامه ها ، نشریات دوره ای و ناشران کتاب و فهرست است. در حالی که آینده طراحان چاپ کمرنگ به نظر می رسد ، طراحی دیجیتال همچنان یک نقطه روشن است.
 
حقوق و دستمزد طراحی گرافیک به طور متوسط چقدر است؟
احتمالاً هنوز یک سوال طولانی مدت دارید: طراحان گرافیک چه مقدار درآمد دارند؟ طبق BLS ، متوسط دستمزد سالانه طراحان گرافیک در سال 2019 52110.1 دلار بود. این بالاتر از متوسط ملی برای همه مشاغل است که 39810 دلار درآمد داشت.
 
لازم به ذکر است که حقوق و دستمزد طراح گرافیک مطمئناً براساس تجربه ، مکان ، محیط کار و مهارت متفاوت خواهد بود. صنعتی که در آن مشغول به کار هستید نیز در جبران خسارت نقش خواهد داشت. به عنوان مثال ، BLS گزارش می دهد که خدمات تبلیغاتی و روابط عمومی تمایل دارند حقوق بیشتری نسبت به ناشران روزنامه و چاپ ارائه دهند
 
آیا شما می خواهید یک رشته طراحی گرافیک باشید؟
برای یک فرد خلاق به طور طبیعی مانند شما ، حرفه های طراحی بسیار دوست دارد. اگر اطلاعات فوق باعث می شود شما بیش از هر زمان دیگری اطمینان داشته باشید که قصد دارید یک رشته طراحی گرافیک باشید ، وقت آن است که تحقیق در مورد گزینه های آموزشی خود را شروع کنید.
 
 

 

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

پروژه های طراحی گرافیک: مشاوره تخصصی برای ایجاد نمونه کارها
تصویرگری از طراحان گرافیک که روی پروژه های مختلف طراحی گرافیک روی یک دسته عظیم کاغذ کار می کنند
 
همانطور که هنرمندان و طراحان به خوبی می دانند ، کارهای شما اغلب بلندتر از سایر عناصر رزومه شما در یک زمینه خلاقانه صحبت می کنند. پروژه های طراحی گرافیک به شما کمک می کند مهارت های لازم برای پیشرفت خود را به عنوان یک طراح گرافیک ایجاد کنید ، اما یافتن راهی برای به نمایش گذاشتن این پروژه ها برای کمک به کارفرمایان یا مشتریان احتمالی می تواند ترسناک باشد.
 
به هر حال ، شما انتظار دارید که نمونه کارهای یک طراح گرافیک به تنهایی کاری کاملاً عالی باشد ، درست است؟ به همین دلیل ، ممکن است طراحان گرافیک بخواهند کمی بیشتر وقت بگذارند و روی نمونه کارهای طراحی گرافیک خود فکر کنند. اگر از خود می پرسید که کارفرمایان چه پروژه های طراحی گرافیکی را می خواهند ببینند - یا نمونه کارهایی از طرح گرافیکی برجسته به نظر می رسد - ادامه مطلب را بخوانید! ما از طراحان گرافیک و متخصصانی که آنها را استخدام می کنند خواسته ایم تا بینش خود را در مورد نحوه ایجاد نمونه کارها به بهترین شکل ممکن در مورد آنچه می توانید انجام دهید ، به اشتراک بگذارند.
 
6 نکته برای ساخت نمونه کارهای طراحی گرافیکی شما
گرچه طراحی واقعی آن ذهنی است و هیچ رویکرد واحدی برای ساخت نمونه کارها وجود ندارد ، اما در هنگام کار برای شکل دادن به نمونه کارهای خود متناسب با نیازهای شغلی شما ، توصیه های زیر می توانند به شما کمک کنند.
 
1- نمایش چند پروژه سطح بالا را در اولویت قرار دهید
آیا کارفرمایان احتمالی دوست دارند دامنه شما و نمونه برداری گسترده از مهارت ها را ببینند؟ مطمئن! آیا این بدان معناست که شما باید تمام کارهایی که تاکنون انجام داده اید را در نمونه کارهای خود بریزید؟ قطعا نه.
 
لوئیزا نیکلسون ، طراح گرافیک و بنیانگذار هر دستور العمل وگان می گوید: "شما می خواهید به جای 30 اثر متوسط ، 3 قطعه عالی را نشان دهید."
 
Adrienne Johnston ، طراح ارائه مستقل می گوید: "وقتی این موضوع را از دید مخاطب در نظر می گیرید ، آنها نمی خواهند در کارنامه شما خسته شوند زیرا این کار هرگز تمام نمی شود." "آنها باید فکر کنند ، ... وای ، این کار عالی است. چگونه می توانم با این طراح کار کنم؟ '"
 
2. با دومین قطعه بهترین خود شروع کنید
در روند استخدام ، نیکلسون می گوید که کارفرمایان و مصاحبه گران بالقوه ممکن است قبل از تصمیم گیری در مورد هر یک از نامزدها ، به بررسی کل نمونه کارها بپردازند. این بدان معنی است که نظم و سرعت کار شما واقعاً مهم است.
 
نیکلسون توصیه می کند: "شما می خواهید نمونه کارهای خود را با دومین قطعه بهترین خود شروع کنید ، سپس به سراغ قطعه ای بروید که مهارت فنی فوق العاده شما را به نمایش بگذارد ، سپس به سراغ اولین قطعه خود بروید و از آنجا اهمیت خود را دنبال کنید." این نوع سرعت در صورتی می تواند به بینندگان کمک کند که درگیر فعالیت خود شوند و عامل "واو" را افزایش دهند که فقط چند پروژه اول شما را بررسی کنند.
 
3- سعی کنید نمونه کارهای خود را متناسب با موقعیت مورد نظر خود تنظیم کنید
نیکلسون می گوید: "من نمونه کارهای زیادی را در طول سالها دیده ام و به راحتی می توانم بگویم که اکثر طراحان گرافیک ارتباطی در نمونه کارهای خود نشان نمی دهند." "اگر برای یک کار طراحی گرافیک در یک آژانس متقاضی هستید ، می خواهید انواع مختلفی از کارها را برای صنایع مختلف نشان دهید." اما اگر متقاضی نقشی در یک صنعت خاص هستید (به عنوان مثال: یک شرکت تولید کفش) ، نیکلسون می گوید حدود 75 درصد از نمونه کارها باید روی طراحی های مربوط به آن صنعت متمرکز شود. به یاد داشته باشید ، این لزوماً به این معنی نیست که اگر صفر طراحی مربوط به کفش داشته باشید شانس ندارید - می توانید در قالب دسته بندی های گسترده تری مانند طرح برای محصولات مصرفی فکر کنید.
 
به روشی که رزومه های مختلفی برای موقعیت ها و شرکت های مختلف خواهید داشت ، طبق گفته جانستون ، شما همچنین باید انواع مختلفی از نمونه کارها را برای هر مخاطب داشته باشید. "به عنوان مثال ، اگر از نمونه کارهای خود برای یک برنامه شغلی استفاده می کنید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که مهارت و وسعت مناسب و گسترده ای را برای جلب نظر کارفرمای احتمالی خود به نمایش می گذارید."
 
اما اگر از نمونه کارهای خود برای جذب مشتری به عنوان فریلنسر استفاده می کنید ، جانستون می گوید شما می خواهید بر روی نوع پروژه مورد علاقه خود و سبک مورد نظر مشتری ایده آل خود تمرکز کنید. "به هر حال ، نمونه کارها کارت تماس شما هستند و این همان چیزی است که مشتریان بالقوه را جذب یا دفع می کند. مطمئن شوید مشتری های درستی را جذب می کنید. "
 
4- دور از پروژه های طراحی نظری کار کنید
به عنوان یک دانشجو ، نمونه کارهای طراحی گرافیک شما ممکن است کاملاً از نوع دوره های آموزشی باشد. گرچه در حال حاضر این موضوع قابل درک است ، اما نیکلسون به طراحان گرافیک توصیه می کند که از طراحی های تئوریک دور باشند و سعی کنند کارهای با درآمد بیشتری را به نمایش بگذارند. "هیچ کس نمی خواهد ببیند چگونه ممکن است شما چیزی را برای اپل طراحی کنید اگر اپل هرگز مشتری شما نبود."
 
افزودن قطعاتی که برای مشتریان تکمیل کرده اید ممکن است به معنای یافتن فرصت هایی از نوع کارآموزی یا حتی داوطلب کردن مهارت های خود در یک سازمان باشد. در واقع هر کار طراحی گرافیک حرفه ای که برای شخص دیگری انجام داده اید یک قدم جلوتر است. این یک دلیل دارد - مشتریان واقعی نیازهای واقعی دارند و طراحان حرفه ای باید بدانند که چگونه کار خود را متناسب با آنها تنظیم کنند.
5. کار تجارت را به نمایش بگذارید
نمونه کارهای شما ممکن است مانند کودک خلاق خودتان باشد. اما به گفته دانیل والتر ، یک مدیر بازاریابی که طراحان گرافیک را در Performive استخدام می کند ، نمونه کارهایی که به کارفرمایان بالقوه نشان می دهید باید با در نظر گرفتن آنها طراحی شود.
 
والتر می گوید: "اکثر موقعیت های طراحی گرافیک خوب پرداخت شده برای شرکت ها خواهد بود." "من نمونه کارهای زیادی را مشاهده می کنم که فقط شامل جلد آلبوم ، آگهی ویژه نوازندگان و قطعات هنری است. در حالی که آنها زیبا هستند ، اما به من نشان نمی دهند که شما به عنوان یک هنرمند چگونه می توانید این هنر را با مهارت های تفکر انتقادی ترکیب کنید. "
 
والتر می گوید طراحانی که نشان می دهند می توانند زندگی جدیدی را به طراحی آرم ، سربرگ ، کارت ویزیت ، تابلو مارک ، مطالعات موردی ، طرح ورق داده ، تبلیغات نمایشگر گوگل یا تبلیغات اجتماعی منتقل کنند ، برای یک نقش شرکتی همیشه مصاحبه می کنند. "اگرچه به نظر می رسد که اینها خسته کننده ترین قطعات در نمونه کارها برای شما باشند ، اما برای یک مدیر استخدام ، آنها بنیادی را تشکیل می دهند که می گوید شما آماده هستید تا حس جدیدی به یک برند در حال رشد کمک کنید."
 
6. با نمونه کارهای خود به عنوان یک سند زنده برخورد کنید
جانستون می گوید: "در روزهای ابتدایی ، شما فکر می کنید که نمونه کارهای شما قابل تحویل است که روزی کامل خواهد شد." "واقعیت این است که طراحان گرافیک به طور مداوم نمونه کارهای خود را به روز می کنند و دستکاری می کنند. این یک سند زنده و تنفس است. "
 
همانطور که تجربه کاری و مهارت های طراحی گرافیکی شما رشد می کند ، نمونه کارها نیز باید با شما رشد کنند. "هرچه زمان می گذرد و شما می خواهید یک پروژه جدید به نمونه کارها اضافه کنید ، یک پروژه قدیمی را می بینید و فکر می کنید ،" این افتضاح است - نمی توانم باور کنم که فکر کردم این خوب است. "این تابعی از مهارتهای روزافزون است و تجربه ، "جانستون توضیح می دهد. او می گوید بهترین کاری که در ابتدا باید انجام دهید این است که پنج مورد از پروژه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اولین نسخه از نمونه کارهایی را که صدها بار در زندگی حرفه ای تغییر می دهید ایجاد کنید.
 
تجربه بیشتری کسب کنید و پروژه های طراحی گرافیک بیشتری ایجاد کنید
زمانی که پروژه های طراحی گرافیکی کافی برای انتخاب ندارید ، تهیه نمونه کارها بسیار دشوار است. اگر در کسب درآمد در طراحی گرافیک جدی هستید ، جمع آوری تجربه بیشتر و به نمایش گذاشتن کار بیشتر امری حیاتی است.
 
و راههای زیادی برای حرکت به جلو وجود دارد. برای مبتدیان ، حفظ یک جریان ثابت از طراحی گرافیکی می تواند به شما کمک کند تا امکانات کار خود را ببینید. اگر دانشجوی طراحی گرافیک هستید ، کارشناسان برخی از نکات خاص را در مورد چگونگی استفاده از دوره های آموزشی خود برای بهترین تأثیر در نمونه کارها توصیه می کنند.
 
اما اگر کمبود فرصت برای ایجاد کارهای بیشتر در طراحی گرافیک را متوقف کرده اید ، ممکن است بخواهید برنامه ای را در نظر بگیرید که توانایی های شما را به چالش بکشد و شما را به فرصت های بهتر متصل کند. در مقاله ما ، "آیا درجه طراحی گرافیک ارزش آن را دارد یا بی ارزش است" بیشتر بیاموزید.

 

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

آیا باید یک طراح گرافیک باشم؟ 6 سوال برای کمک به شما در یافتن پاسخ خود

خواه مجموعه جزوه هایی باشد که هنگام انتظار برای قرار ملاقات با دندانپزشک مرور می کنید ، یک گرافیک جذاب که هنگام پیمایش در اخبار رسانه های اجتماعی توجه شما را به خود جلب می کند یا بیلبورد تبلیغاتی برای رستوران جدید در شهر ، شما دائماً با تصاویری که برای گرفتن شما طراحی شده اند احاطه شده اید. توجه کنید و پیامی را که در ذهن شما است ، منتقل کنید.

 

شاید شما اغلب خود را در حال ارزیابی این طرح ها می بینید - اینکه آیا یک ترکیب رنگ متفاوت جذاب تر بوده یا یک طرح جایگزین می تواند مهمترین اطلاعات را بهتر برجسته کند. خلاقیت ذاتی و توجه شما به جزئیات ممکن است باعث شود شما فکر کنید ، "آیا من باید یک طراح گرافیک باشم؟"

 

این ویژگی های طبیعی می تواند شما را کاملاً مناسب این رشته کند. اما چند ویژگی دیگر نیز وجود دارد که طراحان بزرگ گرافیک از آن ها استفاده می کنند. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید آیا یک طراح توانا را تولید می کنید یا خیر.

 

آیا شما باید یک طراح گرافیک شوید؟

هنگام در نظر گرفتن چیزی به اندازه پیگیری شغل مهم ، کمی درون نگری تا حد زیادی پیش می رود. وقت بگذارید و س theالات زیر را در نظر بگیرید.

 

1. آیا من همه کاره هستم؟

طراحان گرافیک معمولاً وظیفه دارند همزمان بسیاری از پروژه های مختلف را دستکاری کنند. این امر به ویژه در مواردی اتفاق می افتد که شما ترجیح می دهید در محیط آژانس کار کنید ، نمایندگی تعداد انگشت شماری از مشتریان یا مارک های مختلف. حتی طراحان داخلی نیز اغلب خود را درگیر انواع پروژه های متنوع می دانند - از بنرهای وب سایت و تصاویر شبکه های اجتماعی گرفته تا برگه های فروش و چاپ کاتالوگ ها.

 

برای کسانی که مسیر مستقل و طراح را انتخاب می کنند ، این لیست مسئولیت فراتر از کار طراحی است. همچنین باید بازاریابی ، حسابداری ، روابط مشتری و موارد دیگر را مدیریت کنید. صرف نظر از اینکه در کدام محیط کار طراحی گرافیک قرار دارید ، سازگار بودن و توانایی انجام چندین کار ضروری است.

 

2. آیا تغییر را می پذیرم؟

دنیای طراحی گرافیک به طور مداوم در حال پیشرفت است. تکنیک ها و فن آوری های جدید هر ساله معرفی می شوند ، به همین دلیل تعهد به یادگیری مادام العمر برای ایجاد یک حرفه طراحی پایدار مهم است.

 

دنیای تکنولوژی که به طور چشمگیری در حال رشد و دگرگونی است ، تأثیر بسزایی در زمینه طراحی گرافیک دارد. آیا شما از دانستن جدیدترین ویژگی های نرم افزار طراحی هیجان زده اید؟ آیا وقت خود را برای یادگیری تکنیک جدیدی که مدیریت کار شما را کارآمدتر می کند اختصاص می دهید؟ اگر تمایل به مقاومت در برابر تغییر دارید ، ممکن است بخواهید مسیر شغلی متفاوتی را در نظر بگیرید.

 

3. آیا من صبور هستم؟

بیشتر کارهای یک طراح گرافیک به سفارش مشتری یا سایر سهامداران داخلی انجام می شود. به ندرت پروژه ای وجود خواهد داشت که به شما سلطنت خلاقانه رایگان داده شود و در طول راه با هیچ درخواست تجدید نظر روبرو نشوید. شما می توانید انتظار داشته باشید که وقت خود را صرف پرداختن به بازخورد تفسیرپذیر و مشتریانی کنید که اولویت های آنها ممکن است در اواسط پروژه تغییر کند.

 

در حالی که روش هایی برای برقراری ارتباط مثبت بین شما و مشتری وجود دارد ، شما همچنان به عنوان یک طراح صبور خواهید بود. هر مشتری و پروژه ای متفاوت است و همه آنها قبل از اینکه همه راضی شوند ، می توانند به اصلاحات و تغییرات متعددی نیاز داشته باشند.

 

4- آیا من بازیکن تیم هستم؟

درست است که طراحان گرافیک با ایجاد مواد جدید ، مقدار زیادی از وقت خود را صرف کار انفرادی می کنند ، اما زمان تولید تنها بخشی از کار است. بقیه کارهای آنها بیشتر به همکاری متکی است. این واردات است تا بتوانید ایده ها و مفاهیم را با مشتری و همچنین اعضای تیم خود مذاکره کنید.

 

در هر برهه از زمان شغلی خود ، می توانید با توسعه دهندگان مختلف همکاری کنید ، با طراح دیگری در یک پروژه کار کنید یا گروهی از طراحان دیگر را رهبری کنید. این به این معنی است که شما باید خواسته های مشتریان و همکاران خود را حفظ کنید و در عین حال نظر حرفه ای خود را درباره چگونگی جذابیت یک پروژه از نظر بصری متعادل کنید. این می تواند یک چالش باشد زیرا طراحی گرافیک یک زمینه ذهنی است. شما به کمی درایت دیپلماتیک و تمایل به گوش دادن نیاز دارید ، حتی اگر مخالف باشید.

 

5- آیا می توانم کمی انتقاد را تحمل کنم؟

صحبت از ذهنی بودن ، اجتناب ناپذیر است که شما سرانجام با نظری متفاوت از نظر شما روبرو خواهید شد. به عنوان یک طراح گرافیک ، ضروری است که شخصاً نظرات خود را نگیرید. این گفته راحتتر از انجام است - به خصوص اگر قلب خود را در یک پروژه ریخته اید. اما در پایان ، شما در نهایت باید به خواسته های مشتری احترام بگذارید و برای رسیدن به سازش تلاش کنید.

 

به عنوان یک طراح گرافیک ، ایده ها و طرح های شما همیشه برای دیدن دیگران وجود دارد - و انتقادات را به همراه می آورد. این می تواند هم خوب باشد و هم بد. اگر بخواهید آن را بپذیرید ، انتقاد سازنده و متفکرانه می تواند منجر به رشد حرفه ای شود. نکته اصلی این است که ذهنیت باز داشته باشید و انتقادات را جدی بگیرید.

 

6. آیا من یک مشکل ساز هستم؟

اعم از تبلیغ مشاغل جدید ، برجسته کردن تبلیغات یا انتقال اطلاعات مهم ، هر طراحی پروژه مشکلی برای حل دارد وظیفه شما به عنوان یک طراح گرافیک یافتن م mostثرترین راه برای دستیابی به هدف مورد نظر است.

 

برخی از درخواستها بیش از سایر درخواستها چالش برانگیز خواهد بود. اگر طرز فکری دارید که مشکلات را به عنوان فرصت های مهیج درک می کند ، حتی اگر چندین بار تلاش و ویرایش انجام شود ، در تأمین نیازهای مشتری موفق خواهید بود.

 

آیا در آینده شما طراح گرافیک می شوید؟

دفعه بعدی که می بینید یک بیلبورد چشم نواز یا یک وب سایت جذاب به ذهن شما می رسد که "آیا من باید یک طراح گرافیک باشم؟" دوباره به این سالات فکر کنید خلاقیت طبیعی شما می تواند راه های زیادی برای شما باشد ، اما ویژگی های ذکر شده در بالا می تواند به شما کمک کند تا حرفه خود را به مرحله بعدی برسانید.

 

با توجه جدی به این حرفه خلاقیت؟ در مقاله "آنچه آرزو می کنم کسی قبل از تبدیل شدن به یک طراح گرافیک به من گفت کسی چه چیزهایی را در زمینه طراحی گرافیک کشف کنید.

 

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

 

 

   9 چیزی که طراحان گرافیک خودآموز نمی دانند گم شده اند

 

تصویری از یک طراح خودآموز اشتباه گرفته شده و یک شخص با آموزش رسمی که یک پروژه را ارائه می دهد

 

آیا برای موفقیت امروز واقعا به مدرک تحصیلی نیاز دارید؟ تعجب آسان است که چه موقع افراد برجسته ای مانند بیل گیتس ، استیو جابز و مارک زاکربرگ علی رغم ترک تحصیل بسیار موفق شده اند - حتی اگر می دانید آنها از این قاعده مستثنی نیستند.

 

اگر امید به وکیل یا جراح شدن دارید ، دور زدن تحصیلات رسمی در واقع یک گزینه نیست. اما اگر آرزو دارید یک طراح باشید ، ناگزیر دیر یا زود این س askال را خواهید پرسید: آیا مدرک طراحی گرافیک لازم است؟

 

پاسخ صادقانه منفی است - کاملاً ضروری نیست. مطمئناً طراحان گرافیک خودآموز استثنایی وجود دارند که کار خود را بدون تحصیلات رسمی آغاز کرده اند. اگرچه درست است که می توان آن را انجام داد ، اما این بدان معنی نیست که بهترین مسیر برای شماست. چندین مزیت یک آموزش رسمی نادیده گرفته شده است که شما باید آنها را قبل از تلاش برای به دست آوردن خود مورد توجه قرار دهید.

 

ما با تعدادی از طراحان گرافیک با مدرک تحصیلی صحبت کردیم که اصرار دارند تحصیلات رسمی آنها نقشی اساسی در مشاغل آنها داشته است. گروه متخصصان ما 9 موردی را که هرگز بدون کسب مدرک خود کسب نکرده بودند ، نشان داد.

 

9 چیز که طراحان خودآموز معمولاً از دست می دهند

وبلاگ ها ، آموزش ها و منابع طراحی گرافیک برای آموزش مهارت های نرم افزاری استاندارد در این زمینه کم نیستند ، اما کارشناسان ما اتفاق نظر دارند که چندین عنصر مهم و تجربیات وجود دارد که طراحان گرافیک خودآموز معمولاً فاقد آنها هستند.

 

1. یک شبکه

شبکه سازی اغلب در رتبه بندی مهمترین موارد شغلی قرار دارد - و دنیای طراحی گرافیک تفاوتی ندارد. در انبوهی از اوراق بهادار آنلاین ، رزومه های LinkedIn و برنامه های شغلی آنلاین ، طراحانی که با یک شرکت ارتباط دارند تمایل دارند تا بالای گروه بالا بروند. آنا کیت برایان ، طراح ارشد گرافیک در Made Outside ، معتقد است که این بخشی از موفقیت برنامه طراحی گرافیک وی بوده است. "علاوه بر همه چیزهایی که آموخته ام ، از طریق ارتباطی که با سایر دانشجویان و اساتید برقرار کرده ام توانسته ام چندین شغل و پروژه را بدست آورم."

 

طراحان خودآموز می توانند احساس کنند که در مسیرهای رسمی تر شکارگیری ، منزوی و محدود شده اند. اما یکی از لذتهای یک برنامه طراحی گرافیک ، شبکه تسهیل شده مربیان و همتایانی است که می توانند شما را در این زمینه به دیگران معرفی کنند.

 

به گفته ویکتور نگ ، طراح بنیاد فورد ، علاوه بر این ، بسیاری از شرکت های طراحی از دانشگاه هایی که کارمندان آنها در آن تحصیل کرده اند ، استخدام می کنند. اکثر مدارس طراحی همچنین رویدادهایی را ترتیب می دهند که کارفرمایان را برای برقراری ارتباط با دانشجویان به پردیس ها می آورند و خدمات اولیه شغلی مانند کارگاه های رزومه یا بررسی نمونه کارها را ارائه می دهند.

 

2. تاریخچه و مبانی طراحی گرافیک

قسمت طراحی گرافیک بیش از Adobe Photoshop been بوده است - و چیزهای دیگری بیشتر از دانستن نحوه استفاده از ابزارهای موجود شما است. در حالی که دانستن راه شما در مورد نرم افزارهای متداول طراحی یک دارایی است ، این بدان معنا نیست که شما پیش زمینه لازم برای دانستن چگونگی استفاده مناسب از آن را دارید. دانستن تاریخچه صنعت و تسلط بر مفاهیم اساسی طراحی به شما کمک می کند تا پایه محکمی ایجاد کنید که کل شغل خود را بر روی آن شکل دهید.

 

اشلی شوارتو ، مدیر خلاق در شرکت آگاهی از امنیت می گوید: "طراحان خودآموز معمولاً به دنبال این هستند که کدام دکمه ها را فشار دهند تا کار انجام شود تا اینکه از ابتدا با اصول طراحی یاد بگیرند." او می گوید که اغلب می تواند نمونه کارهای خودآموز طراحان گرافیک را به دلیل بی توجهی به اصول اساسی طراحی دقیق ، مشخص کند.

 

3. آزادی برای شکست

نگ می گوید: "چیزی که من بیشتر از همه در دانشگاه پذیرفتم ، آزادی شکست و شکست دیدنی بود." شکست در دنیای واقعی منجر به از دست دادن دلار می شود ، مشتریان خشمگین می شوند و احساسات برند خدشه دار می شوند. اما در مدرسه ، بدترین نتیجه نمره بد و منیت کبودی است.

 

نگ می گوید که از فرصتی که برای آزمایش در طراحی خود در دانشگاه داشت ، سپاسگزارم. او توانست کمتر نگران محصول نهایی باشد و بیشتر روی روند واقعی تمرکز کند ، که به او کمک کرد تا به حرفه ای امروز تبدیل شود.

 

4. برخورد صحیح با پرونده ها

بسیاری از طراحان خودآموز از نحوه تنظیم صحیح پرونده های پاک برای چاپ حرفه ای بی اطلاع هستند ، می گوید: طراح گرافیک آنیتا ماگنا. دوره های طراحی به شما می آموزد که از JPG در مقابل PNG در مقابل TIFF استفاده کنید. همچنین تفاوت بین فایلهای bitmap و فایلهای برداری و نحوه بررسی صحیح فایلها از نظر تفکیک رنگ و CMYK را قبل از ارسال برای چاپ خواهید آموخت.

 

دیوید بلوک ، کارآفرین و طراح گرافیک باتجربه ، می گوید: "من به طور مداوم مجبورم پرونده هایی را از طراح قبلی [در شرکت من] که هیچ آموزش رسمی نداشته است ، درست کنم." او اغلب با پرونده هایی روبرو می شود که هیچ اهمیتی در خونریزی ، اندازه نامناسب تصویر و حاشیه های متناقض ندارد - همه کارهایی که ادعا می کند یک طراح تحصیل کرده رسمی هرگز انجام نخواهد داد.

5. مهارت های ارائه

رئیس دانشکده طراحی ، جنیفر آیوت می گوید: "اینکه بتوانید طرح های خود را به شخصی ارائه دهید - خواه مدیر هنری باشد یا مشتری - واقعاً دلهره آور است زیرا عامل ترس از سخنرانی در جمع را به همراه دارد.

 

او می گوید توانایی بیان اطمینان با اعتماد به نفس در مورد انتخاب رنگ ، انتخاب قلم ، عناصر هنری و طرح کلی نشانه یک حرفه ای واقعی است. طراحان تحصیل کرده رسمی فرصت های زیادی برای تکمیل مهارت های ارائه خود دارند تا بتوانند در زمان واقعی بودن برجسته شوند.

 

6. انتقادات و انتقادات و پیشنهادات

اندرو لو ، طراح می گوید: "اینکه شخص انتقاد را نگیرید ، تمرین زیادی لازم است." در یک صنعت رقابتی و مشترک مانند طراحی گرافیک ، داشتن پوستی ضخیم مهم است. او می گوید یادگیری چگونگی صحبت در مورد طراحی به او کمک می کند تا واژگان خود را پیش ببرد و از کار خود جدا شود.

 

نگ می گوید که نقدهای دانشگاهی او محیط کار واقعی را شبیه سازی می کند که در آن مردم اغلب دیدگاه های مخالف و قوی دارند. او تحولاتی را که بین سال اول و ارشد اتفاق می افتد توصیف می کند - بازه زمانی دانش آموزان از گفتن "آیا این خوب است؟" به "پاره کردن!" تحصیلات رسمی او به او آموخت که از بازخورد منفی رشد کند تا اینکه روی آن تأکید کند.

 

7. چشم انداز

غالباً این فرصت را ندارید که توسط افرادی احاطه شوید که به همان اندازه که شما علاقه مند به طراحی هستند. در ابتدایی ترین شکل ، طراحی گرافیک مربوط به حل مشکلات است. زیبایی آن این است که هیچ دو طراح با روش های یکسان مسئله را حل نمی کنند.

 

لو می گوید: "غیر معمول است که در یک محیط حرفه ای ده ها نفر از همسالان در یک اتاق مشغول کار بر روی یک چیز باشند. وی می افزاید که هر پروژه درسی از منظر است ، خواه منجر به حسادت ایده یا بیزاری شود.

 

8. همکاری متقابل تخصص

آلیسون کلنر ، بنیانگذار Beolio ، تأکید می کند ، در یک برنامه طراحی گرافیک ، شما بیش از یک مهارت یاد می گیرید. "طراحی گرافیک از چندین تخصص مختلف تشکیل شده است و با پیوستن به یک برنامه عالی ، شما می توانید هم به صورت خودکار و هم به صورت تیمی کارگاه خود را برای انجام کارهای مختلف مانند ساخت یک وب سایت ، مارک تجاری ، تایپوگرافی و حتی موشن گرافیک کار کنید."

 

کلنر می گوید مهمترین مزیت این مواجهه کار در تیمی با افراد متمرکز بر زمینه های مختلف تخصص است - و یادگیری تعادل طراحی به طور مشترک. "در حالی که شما همیشه می توانید به صورت مستقل به صورت مستقل عمل کنید ، اگر قصد کار در هر نوع آژانس را دارید ، باید یاد بگیرید که چگونه با طراحان مختلفی که دارای سبک ها ، مهارت ها و تخصص های مختلف هستند همکاری کنید. تمرین با این اوایل واقعا تفاوت ایجاد می کند و به شما کمک می کند مشکلات را از دیدگاه جدید ببینید. "

 

9. مهارت های نرم و کاملاً گرد

برایان می گوید: "توانایی کار به عنوان یک طراح بسیار بیشتر از مهارت های سخت افزاری مربوطه است." "علاوه بر مهارت های طراحی ، از شما انتظار می رود که همان مهارت های نرم را داشته باشید که مدارس طراحی به شما می دهند: توانایی به موقع نشان دادن ، توانایی به پایان رساندن یک کار به موقع ، توانایی انتقاد و اجرای آنها ، و غیره."

 

به این ترتیب ، برایان می گوید که محیط یادگیری به طور مستقیم تجربه کار به عنوان یک طراح شاغل را تقلید می کند. وقتی کارفرمایان احتمالی آموزش رسمی را در رزومه کاری شما ببینند ، به خوبی می توانند انتظار داشته باشند که شما با این نوع آمادگی و حرفه ای بودن به جایگاه خود برسید.

 

کلنر بعد از برنامه طراحی خود متوجه شد که او می تواند با حل مسئله خلاقیت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد. "در نهایت ، تحصیلات من بسیار به مدیریت زمان کمک کرد. من نمایندگی خودم را حدود چهار سال پیش تأسیس کردم و این مانند یک رویا بود که به واقعیت تبدیل شد. "

 

برای طراحان خودآموز و مبتدیان به طور یکسان

کارشناسان ما این نکته را آشکار کرده اند که با کسب مدرک طراحی گرافیک چیزهای زیادی برای بدست آوردن وجود دارد. گفته شد ، آنها همچنین توافق کردند که آموزش رسمی فقط نقطه شروع است. هر طراح بزرگ به طریقی خاص باید یک طراح خودآموخته باشد زیرا صنعت هرگز ساکن نیست.

 

لو می گوید: "برخلاف طراحان گرافیک خودآموز ، بدون تردید می توانم بگویم که با رفتن به دانشگاه چیزی را از دست ندادم." حرف او را قبول کنید - وقت آن است که حرفه طراحی گرافیک خود را به سطح بالاتری برسانید!

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

20 ابزار گرافیکی قسمت دوم

 

20 ابزار گرافیکی قسمت دوم

پادکست های طراحی گرافیکی

13. The Overtime Podcast

در این پادکست رسمی Dribble ، مگ لوئیس ، طراح نام تجاری و میزبان ، در مورد روند طراحی بحث می کند ، شنوندگان را از طریق نکاتی برای ارتقا سطح شغلی طراحی خود راهنمایی می کند و با کارشناسان مصاحبه نظرات خود را در مورد حرفه همیشه تغییر دهنده طراحی به اشتراک می گذارد. The Overtime Podcast توجه کنید تا نگاهی جذاب به حوادث روزانه از دریچه طراحی داشته باشد - و در حالی که در آن حضور دارید مشاوره هوشمندانه شغلی کسب کنید.

 

14. Debbie Millman

این پادکست طولانی مدت از سال 2005 روی آنتن است و آن را به اولین پادکست جهانی در زمینه طراحی تبدیل می کند. این روزها ، Design Matters نمایشی درباره چگونگی طراحی زندگی افراد خلاق است. با در اختیار داشتن طراح مشهور دبی میلمن و صدها قسمت با حضور همه از مدیران Adobe گرفته تا آشپزهای مشهور ، در این پادکست صنعت برای هر طراح چیزی وجود دارد.

 

15. 99% Invisible

احتمالاً این جمله را شنیده اید که می گوید "طراحی خوب نامرئی است." این اصلی است که پادکست 99% Invisible بر اساس آن ساخته شده است. برای کشف طرحی نامرئی که زندگی روزمره ما را شکل می دهد ، از جمله معماری شهری و طراحی چشم انداز ، اشیا common معمولی خانگی ، محصولات با نام تجاری و جاده ها و زیرساخت هایی که پایه و اساس سفر ما هستند ، وارد کار شوید.

 

16. UI Breakfast Podcast

اگر شما یک طراح متخصص در UX ، UI یا طراحی محصول هستید ، UI Breakfast Podcast برای شما مناسب است. کارشناسان صنعت استراتژی ها و نکاتی را به اشتراک می گذارند که می توانید در جهت ارتقا سطح مهارت طراحی خود اقدام کنید برای مکالمات کامل در مورد تجربه کاربر و رابط هایی که باعث می شود مشتری های خود را بیهوده مجبور کنید ، گوش دهید.

 

کانالهای YouTube با طراحی گرافیکی

17. Zimri Mayfield

این طراح مستقل آزاد محبوب از کانال YouTube خود برای به اشتراک گذاشتن آموزشهای تصویرگری و الهام از طراحی استفاده می کند. اما دلیل واقعی تماشاگران به سمت او ، ویدیوهای طراحی مجدد آرم وی است. بینندگان آرم های واقعی خود را ارسال می کنند ، و زیمری میفیلد آنها را برای بهبود طرح هایشان تغییر می دهد و تصمیمات خود را در این راه توضیح می دهد. دنبال کردن این کانال YouTube یک روش سرگرم کننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند تفکر است که در طراحی خوب انجام می شود.

 

18. The Futur

کانال YouTube Futur"s یکی از برنامه های پرطرفدار در جامعه طراحی است. در اینجا ویدیوهایی درباره طراحی همه چیز ، به ویژه با بخشی قوی در مورد مشاغل کوچک پیدا خواهید کرد. اگر شما به عنوان یک طراح گرافیک مستقل تصمیم گرفته اید ، نمی خواهید ویدیوهای آنها را درباره موضوعاتی مانند میزان شارژ کردن ، نحوه گفتگو با مشتری و نحوه برجسته سازی در بازار از دست دهید.

 

19. Will Paterson

ویل پاترسون ، طراح انگلیسی به لطف رفتار آرام و روش آسان توضیح مفاهیم طراحی ، صدها هزار مشترک را در کانال YouTube خود جذب کرده است. این فیلم ها برای شما مناسب است اگر در جستجوی موضوعاتی مانند آموزش در Adobe Illustrator یا Photoshop ، طراحی حروف خود و ایجاد ماکت های درجه یک هستید.

 

20. Yes I’m a Designer

آیا می خواهید از یک استاد و مربی مجاز Adobe Design بیاموزید؟ فقط روی "پخش" این فیلم ها توسط مارتین پرهنیاک ضربه بزنید. شما در مورد اصول طراحی ، روندهای آینده و البته کلیه آموزشهای Adobe Suite که می توانید هرگز نیاز داشته باشید ، آشنا خواهید شد. اگر به تازگی با ابزارهای طراحی Adobe شروع به کار کرده اید یا یک حرفه ای قدیمی هستید و به یک تازه سازی سریع نیاز دارید ، به بله من یک طراح مراجعه کنید.

 

اولین قدم برای حرفه طراحی را بردارید

این منابع طراحی گرافیکی شروع خوبی برای بهبود مهارت های خلاقیت شما خواهد بود - اما داشتن یک نرم افزار مناسب و پیروی از روند طراحی بیش از این طول می کشد تا یک حرفه موفق در این زمینه ایجاد کنید.

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

20 منبع طراحی گرافیکی 

 

حوزه طراحی گرافیک در تقاطع خلاقیت و فناوری است. برخلاف سایر هنرهای خلاق ، تمرین طراحی گرافیک بدون برخی از ابزارهای فنی تجارت غیرممکن است.

 

انبوهی از ابزارهای مفید طراحی گرافیک برای انتخاب وجود دارد - ذکر پست های وبلاگ ، پادکست ها و فیلم های YouTube که همه نویدبخش راه بهترین گزینه ها برای طراحان گرافیک هستند. چگونه می توانید بفهمید کدام منابع طراحی گرافیک واقعاً ارزش وقت شما را دارند؟

 

ما اقدامات لازم را انجام دادیم و گزینه ها را بررسی کردیم تا این لیست را از بهترین منابع طراحی گرافیکی که هم توسط افراد حرفه ای و هم افراد جدید در این زمینه استفاده می شود ، به شما ارائه دهیم.

 

20 منبع ارزشمند طراحی گرافیکی برای نگه داشتن در رادار خود

چند ابزار اساسی برای تجارت در طراحی گرافیک وجود دارد ، مانند برنامه ها و سایر نرم افزارها ، بدون ذکر صدها "استاد طراحی" که همه ادعا می کنند از این زمینه اطلاعات بهتری دارند. بگذارید راهنمای شما باشیم. به این منابع حرفه ای پایبند باشید و مطمئناً موارد ضروری را تحت پوشش قرار می دهید.

 

ابزار طراحی گرافیک

1. Adobe Creative Suite®

تقریباً هر طراح نیاز به آشنایی با برنامه های Adobe دارد ، و این یک گزینه آسان برای یک ابزار طراحی گرافیک ضروری است. با این حال ، بسته به تخصص خاص طراحی شما ، احتمالاً نیازی به همه برنامه های Adobe ندارید. اگر تعداد زیادی گرافیک برداری و تصویرگری ایجاد می کنید ، به سراغ Adobe Illustrator بروید. Adobe Fresco® به طراحان اجازه می دهد نقاشی های دیجیتالی را مستقیماً روی iPad ایجاد کنند. نرم افزار طرح بندی Adobe ، InDesign® ، برای کسانی که گسترش طرح یا طراحی جلد کتاب و مجله ایجاد می کنند ایده آل است. و البته ، Adobe Photoshop® هنوز استاندارد صنعتی برای ویرایش و ترکیب تصاویر است.

2. Sketch

Sketch که به عنوان "جعبه ابزار نهایی طراحی" معرفی می شود ، به عنوان رقیب برتر محصولات Adobe Suite در حال محبوبیت است. طرفداران طراحی برنامه Sketch را به دلیل داشتن منحنی یادگیری آسان تر و همچنین ویژگی های بصری که همکاری با یک تیم را ساده تر می کند ، تحسین می کنند. با صدها افزونه و یکپارچه سازی دیگر ، این نرم افزار انعطاف پذیر را می توان متناسب با نیازهای منحصر به فرد طراحی شما سازگار کرد.

 

3. Wacom®

خط تولید تبلت Wacom استاندارد طلا برای طراحانی است که با دست نقاشی و تصویرگری می کنند. طیف گسترده ای از قرص ها ، قلم ها و صفحه های هوشمند آنها این امکان را برای طراحان فراهم می کند تا تصاویر دستی خود را بدون از دست دادن شور و نشاط صنعتگری یک ساخته دست ساز دیجیتالی کنند.

 

4. Shutterstock®

تا زمانی که برای مشتری یا آژانس کاری که عکاس خود را دارد کار نکنید ، احتمال استفاده از تصاویر برای استفاده در طرح های خود بسیار زیاد است. Shutterstock یکی از برترین منابع صنعت است که انواع تصاویر حرفه ای (و حتی موسیقی و کلیپ های ویدیویی!) را برای اشتراک ماهیانه یا گزینه پرداخت a-la-carte ارائه می دهد. با بیش از 350 میلیون تصویر برای انتخاب ، مطمئناً مناسب ترین پروژه خود را پیدا خواهید کرد.

 

5. Shutterstock

وقتی ابزار خرید تصاویر را داشته باشید ، Shutterstock یک گزینه عالی است. اگر فقط می خواهید نمونه کارهای خود را بسازید یا با بودجه ای با مشتری کار می کنید ، ممکن است بودجه کافی نباشد. این مکان Unsplash است. این سایت با جستجوی آسان تصاویر زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد که اغلب برای بسیاری از استفاده ها رایگان است (اما قبل از استفاده از تصویر حتماً چاپ خوب را بخوانید تا دوباره بررسی کنید).

 

6. Creative Market

Creative Marketبرای طراحان گرافیکی که نمی خواهند همه عناصر طراحی خود را از ابتدا ایجاد کنند ، منابع بسیار کمی را ارائه می دهد. در اینجا می توانید فونت ها ، تصاویر ، عکس ها و پلاگین های نرم افزار طراحی را در سبک های مختلف خریداری کنید. حتی می توانید برای خودتان فروشگاه باز کنید و کارهای اصلی خود را در Creative Market بفروشید تا پول اضافی در کنار خود کسب کنید.

 

7. قلم های گوگل Creative Market

بیشتر طراحان گرافیک در زمانی روبرو می شوند که بیش از آنچه در اکثر رایانه ها به صورت استاندارد وجود دارد ، از یک فونت بیشتر نیاز خواهند داشت. اگرچه مکان های پرداختی و رایگان زیادی برای نیاز شما به تایپوگرافی وجود دارد ، بسیاری از طراحان Creative Market را قابل اعتماد ، استفاده آسان و از همه مهمتر کاملا رایگان می دانند. هنگامی که یک بسته قلم را بارگیری کردید ، حتی می توانید در آن تنظیماتی انجام دهید تا کاملا مناسب پروژه شما باشد.

 

8. Dribble

برخلاف سایر ابزارهای این لیست ، دریبل کمک به شما در ایجاد طرح نیست بلکه ارتقا it’s خود و کارتان است. این انجمن طراحی فضایی را در اختیار طراحان قرار می دهد تا نمونه کارهای خود را بسازند و به اشتراک بگذارند ، از سایر جوانب مثبت الهام بگیرند و با مشتریانی که به دنبال استخدام یک طراح گرافیک هستند ارتباط برقرار کنند.

 

وبلاگ های طراحی گرافیکی

9. Typewolf

این وب سایت گسترده شامل مواردی می شود که یک طراح می خواهد در مورد حروف چاپی بداند ، از جمله ده لیست برتر از بهترین فونت ها برای شرایط مختلف و روند قلم های آتی. Typewolf همچنین منابع پولی را ارائه می دهد که از جنبه های مثبت طراحی مانند بازبینی نوع جفت سازی نوع ، راهنمای فونت های رایگان و چک لیست تایپوگرافی نظرات خوبی را کسب می کند.

 

10. Creative Bloq

این وبلاگ محبوب طراحی ، طیف گسترده ای از موضوعات را برای خلاقیت های تصویری ، از بررسی موضوعات جدید ، پوشش می دهد ابزاری برای طراحان برای الهام بخشیدن از جریان آب میوه های خلاقانه شما. به Creative Bloq بروید تا به سرگرمی بپردازید زیرا آنها در بازبینی های برجسته و به روزرسانی های آرم از چه عواملی موثر هستند و چه چیزی را نقد می کنند. فراموش نکنید که در حالی که در آن هستید ، از صفحه معاملات آنها برای آخرین تخفیف در نرم افزار طراحی بازدید می کنید!

 

11. TDB

TDB ، همچنین به عنوان "وبلاگ طراحی" شناخته می شود ، یک ماده اصلی است که با الهام از طراحی دقیق و منظم از خلاقان در سراسر جهان ساخته شده است. با عنوان "فقط یک طراح نباش ، خوب باش" ، می دانید این منبع قابل اعتمادی است که می توانید در هنگام تخیل نیاز به شروع کار داشته باشید.

 

12. Eye on Design

وبلاگ Eye on Design که توسط سازمان طراحی حرفه ای موسسه هنرهای گرافیکی آمریکا اداره می شود ، دارای ستونهایی منظم است که هم روند طراحی فعلی و هم تاریخچه طرحهای مختلف را بررسی می کند. مقوله هایی مانند Design History 101 ، Type Tuesday و First Thing I Ever Designed نشان می دهد که این وبلاگ مورد احترام برای پوشش هر جنبه از حوزه طراحی سرمایه گذاری شده است.

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • کارآموزی گرافیک
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • کارآموزی گرافیک